wtorek, 12 listopada 2013

O k e j

W porządku - sami tego chcecie.
Dajcie spokój, widzę przecież ile jest dziennie wejść na tego bloga. Nie wiem, myślicie, że jestem głupia? Tak ciężko jest skomentować, docenić to, że siedzę i piszę tak, żeby jak najbardziej was zadowolić?
W momencie, gdy piszę tę notkę, mój blog ma uwaga!... 35374 wyświetleń..! 
Co się z wami porobiło? Zostawiliście mnie? Aż tak się pogorszyłam?
Skoro tak... Kończymy z tym opowiadaniem. W piątek/ sobotę możecie się spodziewać epilogu ;)
Myślałam, że damy radę dociągnąć do co najmniej 40 rozdziału, ale widocznie się myliłam.
:)

Skoro tak, to tak.
Chciałabym was jedynie zaprosić na moje najnowsze opowiadanie, zatytułowane "Miserable" (kilknijcie w napis, a przeniesie was na tego bloga. Magia, wiem;] )
Poniżej znajdziecie zwiastun do niego, bardzo zapraszam:)
Do zobaczenia na epilogu.
Cześć mordeczki ;*





PS Nie wiem kto to robi, ale nie rób ze mnie idiotki, spamując komentarzami z anonima, bo wiem, że jesteś jedną i tą samą osobą. :) Pozdrawiam.


PPS Jeśli weźmiecie się w garść i zaczniecie komentować, to zapominamy o tym epilogu. Tak, to jest szantaż, ale mi też nie jest łatwo, widząc, że czytacie a nie komentujecie.

8 komentarzy:

  1. Kurczę, mam nadzieję, że ludzie zaczną komentować, bo naprawdę kocham to opowiadanie i chciałabym przeczytać go jeszcze troooszkę, a nie kończyć tak od razu.
    KOMENTUJCIE, LUDZIE, NO PLIS:(
    Ale rozumiem Twoje podejście...

    @_luvmyboobear

    OdpowiedzUsuń
  2. nie kończ tego bloga, ja jestem wierną czytelniczką i czasami nie dodaję komentarza ponieważ wydaje się mi, że to zbędne. Myślę,że po prostu wiesz,że Twoje opowiadanie jest dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  3. NIE RÓB TEGO! jeżeli to zrobisz, osobiście pojadę do ciebie i Ci tak nakopię że się nie pozbierasz! :( kocham twoja hisotrię, peoszę nie kończ jej :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Niee !!!! ty tak pięknie piszesz ! :c a to mój blog przy okazji http://xxdark-paradisexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. błagam, nie rób tego !!!!!!!!!!!!! proszę :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieee !!! Proszę Cię pisz dalej. Cała to opowiadanie jest wspaniale, ta historia, ta cała magia jest nie do opisania, po prostu KOCHAM ! <3 xx

    P.S, Proszę, niech Amy będzie dalej z Liam'em <3

    -Sandra xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Spamowałam komentarzami, bo chciałam żeby ci sie lepiej na duchu zrobiło :( Kurcze, pamiętaj że na tym blogu jedt chociaż garstka osób którym strasznie zależy żebyś pisała dalej bo blog jest naprawdę świetny! :((

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy