wtorek, 29 października 2013

Zwiastun!

Hejka kochani. Chciałabym przedstawić wam zwiastun do mojego opowiadania. Tak, wiem, że to 33 rozdziały za nami. Wiem, że to nie odpowiedni czas na wstawianie zwiastunów, no bo kto czyta, ten wie co się działo po wydarzeniach na których kończy się zwiastun. Ale cicho... Jak zaczynałam pisać to opowiadanie, to nie miałam kompletnie pojęcia o czymś takim jak zwiastunu. A po drugie nie potrafiłabym tego wykonać. Tak więc proszę was, o obejrzenie trailera do opowiadania If we could only turn back time, za którego wykonanie serdecznie dziękuję @_luvmyboobear :) 




ZAPRASZAM! :) 

(link do zwiastunu na yt: >>KLIK<< )





PS Rozdział pojawi się w piątek/sobotę. Kiedy wolicie? :) Dostosuję się!
Piszcie co sądzicie o zwiastunie! Kocham Was <3 

3 komentarze:

  1. świetny zwiastun :) DODAWAJ ROZDZIAŁ JAK NAJSZYBCIEJ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu przebrnęłam przez te 33 rozdziały! Wiem, że zajęło mi to nadzwyczajnie wiele czasu, ale teraz z dumą mogę pozostawić po sobie litanię.
    Kupiłaś mnie już od samego początku. Twoje opowiadanie jest po prostu zupełnie inne od tych, które czytam na co dzień, ale teraz niewątpliwie stało się moim ulubionym. Wszystko to, co się działo... Zdrada Nialla, bunt Liama, wyścigi samochodowe, wypadek, śpiączka, ucieczka Am. Było pełno momentów, w których wybuchałam śmiechem, jak i takich, które wzruszały mnie do łez. Dawno czytanie nie sprawiało mi takiej przyjemności, więc naprawdę dziękuję za to, że piszesz.
    Szablon jest według mnie absolutnie piękny~! A zwiastun mojej roboty, więc również cholernie mi się podoba, haha. Cieszę się, że Tobie również.
    Piszesz lekko, łaadnie, cholernie ładnie! Słuchałam UAN, czytając od północy kilka ostatnich rozdziałów, które mi zostały. Postanowiłam wziąć się w garść i przeczytać wszystko na jednym wydechu, aby w końcu powiedzieć Ci, jak bardzo kocham Cię za to, że piszesz tak wspaniałe opowiadanie! <3
    Jeśli byłaby taka możliwość, chciałabym, byś informowała mnie o nowych rozdziałach.
    Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału!

    @_luvmyboobear

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy